Torstai 07-05-1998 16:57:19 MJD : 50940.70647 Kommentoinut : TaMa 4 BACK N„kyy tuo toinen GPS:ist„ taas lakanneen toimimasta, j„t„n HdelT:n hell„„n huomaan. Lis„ksi yksi loisteputki vilkkuu, ilmoitan korjaajalle. Siirr„n my”s Cs-tiedostot (ainakin modeemikoneeseen). Perjantai 08-05-1998 08:17:14 MJD : 50941.34530 Kommentoinut : kjk 4 GPS Virittelin GPS2:n taasen eloon, sama vika kuin ennen eli tarvitsi "boottauksen". Edelleen TT moodissa (5) vaikka se ei niin hyv„lt„ katkoksien vuoksi n„yt„k„„n. GPS2 oli pillastunut Sodankyl„„n menness„ eli 5 p„iv„n katkos. VOI VOI Perjantai 08-05-1998 08:25:37 MJD : 50941.35112 Kommentoinut : kjk 2 LRN Viritelin tuon RNS:n interwallinkin, toimii taas. S2 n„kyy my”s hyvin. Torstai 14-05-1998 07:01:11 MJD : 50947.29249 Kommentoinut : kjk 7 VIAT VOI VOI "Kaikki" on pieless„. Mittuukoneen kello on per„ti 80 sek j„less„, RNS-leikkii taas t„ysin kuollutta (NELS:st„ puhumatta- kaan) ha GPS02 on taas, tied„tteh„n! sill„ lailla. Lis„ksi Tapio on kateissa ja Anssi vaan lomailee. Virittelin taas GPS2:n (oli "pystyss„" vain 5 p„iv„„), tarkistin loran taivaan (hiljainen) ja ryhdyn toimenpiteisiin PC-kellon kurittamiseksi. Torstai 14-05-1998 07:12:58 MJD : 50947.30067 Kommentoinut : kjk 3 H™P™ RTI-kello oli OK, PC-n systeemikello se oli j„„nyt roimasti j„l- keen. Aivankuin olisi jokin s„hk”katkontapainen tms ollut??. Nyt molemmat ovat siin„ sekunnin verran edell„ Perjantai 15-05-1998 04:38:27 MJD : 50948.19337 Kommentoinut : TaMa 2 TARK T„n„„n HdelT aikoo menn„ Orbikseen kantokellon kera kiusaamaan raukkoja. P„„ll„oleva mittari n„ytt„„ 22,6/42,1øC. Perjantai 15-05-1998 07:07:00 MJD : 50948.29653 Kommentoinut : TaMa 5 KUND Saimme uudelleenkalibrointiin takometrin Veeder-Root, malli 6611, sno 08567, joka viime vuonna kalibroitiin VTT-sarjanumerolla "VTT9703", kalibrointitodistus 97KM008/14.3/17.5.1997. Omistaja n„kyy olevan Mikronas Oy/Pasi Haapasalo (ainakin 1997). J„t„n Kalevin huomaan. Perjantai 15-05-1998 14:27:09 MJD : 50948.60219 Kommentoinut : kjk 10 TARK T„n„„n oli se Orbiksen tarkastus, olivat muuttaneet huollon+ kalibroinnin n. 1 km it„„n H„meenlinnantien toiselle puolelle VOLVOn p„„konttoria vastap„„t„. "HP105b" oli l„htiess„ -7.2exp-11, keskim. matkan aikana -7.9 exp -11 ja paluun j„lkeen --7.7exp-11. EFRATOMIN j„„hdytyslevyn l„mp” tila laski siell„ pari astetta?? vaikka vehje oli s„hk”verkossa k iinni. Matkalla tuo oli invertteriss„. Alustava piirturitulos on n. -8exp-11 silm„m„„rin tarkasteltuna. Matka alkoi 8:30 LT ja palautin vekoittimen 14:20 LT. PS. RNS on edelleen kateissa.